lördag 24 september 2011

October in September


THIS time I wanted to create a Halloween card that shows how it normally looks here in Sweden on October 31st. We live just next to a graveyard and when I saw the beautiful stamp that covers a card at Scrapadabadoo I knew just how I wanted the card to look... Unfortunately, no matter how good the camera is, there is no way to show you just how cool the texture is and exactly how the sparkles mimic the first frost on the paved roads. (Feel free to magnify the pics!)
I love this new Goosebump texture spray!

---
JAG ville göra ett Halloweenkort som visar hur det brukar se ut i Sverige den 31:a oktober. (Jag har sett så många kort från andra sidan Atlanten med pumpor och höstlöv... men sent i oktober brukar det inte vara några höstlöv kvar på träden där vi bor...) 
Vi bor precis brevid en kyrkogård och när jag såg den här stämpeln från Scrapadabadoo visste jag hur jag ville att kortet skulle se ut. 
Tyvärr spelar det ingen roll hur bra kameran är - det finns ingen möjlighet att göra detta kort rättvisa. Jag har försökt att fånga struktur och skimmer, men det är omöjligt! 
Jag har använt mig av den nya Goosebump texture spray och effekten är faktiskt fantastisk. Skimret liknar den första frosten på asfalten! (Förstora gärna bilderna!)















Supplies: Black cardstock, Distress ink: Dusty Concord, Memento ink: Tuxedo Black, Goosebump texture spray (shimmer), Martha Stewart graveyard punch, Tombstone clear stamp from Inkadinkado, Branches cover a card stamp from Impression Obsession, stickles (frosted lace and spiced marmalade), copic markers.



1 kommentar: