söndag 10 juni 2012

A Thank You Card to My Boss


This is my Thank You Card to my boss who is retiring on Thursday. He's been helping me out so much, all the time! I'll miss him terribly! I hope he'll come and visit us often!


Stuff used:
Copic ciao, distress inks, white Signo pen, special copic paper

Stamps:
PTI - Fresh Alphabet
Stampers anonymus - Mini Ornates 064
There She Goes Stamps - Cutie Pi

---
SWEDISH:
Här är mitt tack-kort till min chef som går i pension på torsdag. Han har hjälpt mig så mycket, hela tiden och alltid varit så snäll mot mig! (Jag har arbetat med honom som chef i nästan 20 år!) Jag kommer att sakna honom så mycket, men jag hoppas att han kommer hälsa på oss ofta!


Grejjer:
Copic ciao, distress ink, vit Signo pen, speciellt copic papper


Stämplar:
PTI - Fresh Alphabet
Stampers anonymus - Mini Ornates 064
There She Goes Stamps - Cutie Pi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar