onsdag 12 januari 2011

Some other stuff..../Lite annat....


I already warned you that I may go mixed media with no previous warnings. Looking at the things I've recently created I found that I have rather much "other stuff" that I may publish, waiting for my scrapbooking stuff to catch up. Let's start with this one...

---

Jag har redan varnat er att jag kan publicera annat som egentligen inte har så mycket med scrapbooking att göra, i väntan på att jag ska hinna ikapp med scrappandet... Jag måste skapa för att må bra. Det är livsnödvändigt! Låt oss starta med en titt på något annat som jag också har gjort....


The moss heart is made to hang on a door. The size is about 23 x 26 cm and it has a painted wooden key, 2 dark red felt hearts, spanish moss, two different sizes of pins with graphite grey bead heads and some silver coloured spiralised metal thread.

Mosshjärtat är tänkt att hänga på en dörr. Storleken är ungefär 23 x 26 cm. Material (förutom mosshjärtat självt): en målad tränyckel, 2 mörkröda filthjärtan, spansk mossa, nålar i två storlekar med grafitgråa huvuden och silverfärgad spiralvriden metalltråd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar